Potrošeni proizvodi #1

Ćaos žene :)
Dok vam kuckam ovaj post pravo uživam jer na leđima držim vibro power spravu koja me masira :D Ovo će biti moj prvi post o proizvodima koje sam potrošila. Dok nisam kuckala blog uvek sam bacala prazne ambalaže, a sad ih ostavljam da bih vama pokazala i napisala nešto o tim proizvodima, i baš sam se začudila koliko sam proizvoda potrošila u aprilu i početkom maja. Ima ih preko 10, tako da ću ih podeliti kako ne bih zatrpavala post sa gomilom proizvoda jer to ne volim.
1. Velnea Hair Shampoo Repair isto kao i Velnea makadamija izuzetno agresivan za moje teme, i nikad ga više neću uzeti. Namenjen je za regeneraciju lomljive i oštećene kose, obogaćen ekstratom lista masline i proteinima. Jasno je da šampon nikad ne može da regeneriše kosu, ne znam zašto to uopšte i pišu na deklaraciju. Cena 100dinara, Lilly drogerie.
2. Gliss Kur Hair Repair Hyaluron hair filler. Otkad se Gliss Kur pojavio na našem tržištu, a ima sigurno 7-8 godina, ako ne i više, ja koristim njihove prskalice i maske, i uvek im se vraćam. Prskalice su nešto što uvek imam, čak ih i mama koristi, i sve mi rade isti posao, a to je olakšavaju češljanje, mekšaju kosu i čine je sjajnijom. Pošto su ovo leave in prskalice koje u sebi imaju silikona, nikako ne idu na teme, već samo na krajeve. I upravu zbog tih silikona u sastavu one štite kosu od svih spoljnih uticaja (vetar, sunce, toplota fena...).Ima 200ml, dugo traje, a cena je oko 250 dinara na pijaci.
3. Avon daily hair refresher, sprej koji osvežava kosu, čini je čistom i mirisnom. Pfff... Veoma loš sastav, oseti se alkohol koji isušuje kosu, svakako proizvod koji vam ne preporučujem, i baš sam se mučila da ga potrošim. Na kraju sam sobu špricala sa njim. Cena varira od kataloga do kataloga.
4. Avon  Instant Repair 7 serum za kosu koji se može stavljati i na mokru i na suvu. Kod ovog seruma je jeidno pozitivno miris, ali i on nestaje nakon što se nanese na kosu. Kada ga nanesem ništa se ne primeti, kao da ništa nisam ni stavila, niti zagladi kosu, niti olakša oblikovanje niti zadržava miris. Ne znam da li ga je moja kosa gutala ili je jednostavno loš proizvod, svakako ga više neću uzimati. Cena varira od kataloga do kataloga, otprilike 400 dinara.
5. Free Limix žuta ampula jeste specijalan tretman koji revitalizuje i obnavlja strukturu kose oštećene hemijskim tretmanima, vraćajući joj snagu, elastičnost i štiteći je od negativnih spoljašnjih uticaja. Kosa postaje zdrava, meka i sjajna. Nanosi se na mokru kosu i NE ISPIRA SE. Odličan proizvod. Tako divno zagladi, omekša, olakša feniranje, kosa izgleda zdravije... Ma odličan proizvod. Veliki plus je i što dugo traje, meni jedna bočica traje 5-6 pranja. Pomalo je masan, ali izuzetno redak tako da ga baš malo treba. Cena je 108 dinara u Alexandar Cosmeticsu.


6. Mixa anti-imperfection micelarna voda, mislila sam da je dobra, ali sad koju god da uporedim sa ovom Garnier, sve su mi lošije. Lepo skida puder, međutim šminku sa očiju i ne baš, pogotovo ajlajner i maskaru. U jednom trenutku mi se koža bila jako iritirala što sam prepisala ovom proizvodu. Namenjena je za osetljivu kombinovanu i masnu kožu. Neću je više uzimati jer postoje mnogo bolje od nje a za nešto malo manje novca. Trajala mi je pola godine. Cena 600din u lokalnoj parfimeriji.
7. Avon foot works krema za stopala, meni su sve te njihove kremice odlične, omekšaju, neguju, ostavljaju lep osećaj jer nisu preterano masne. Preporučujem da probate neku. Cena varira od kataloga do kataloga, otprilike 250 dinara.

Da li ste probali neki proizvod? Pozdrav
Jovana ♥
Moj instagram nalog OVDE


***Fotografisano sa Canon powershot a3300 is

Share:

17 коментара

  1. 250 dinara košta gliss kur, ovo mora da se proba. Meni je avonov serum bio dobar, ali sam ga imala pre godinu ipo, možda su promenili sastav od tada.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Obavezno probaj, ja uzimam na pijaci kod zene koja donosi robu iz Madjarske :)

      Избриши
  2. Ni meni se ovaj Avonov serum nije nešto posebno dopao, dok zeleni trošim u nenormalnim količinama :D

    ОдговориИзбриши
  3. Probaj Gliss 6in1 miracles oil, ukoliko nisi. :)
    Pozdrav, Milica sa bloga ,,Šminke nikad dosta" :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, moja kosa se preporodila otkako ga koristim :)

      Избриши
    2. Moraću ga uzeti čim potrošim makadamija ulje. :-) Već mi je i dosadilo ovo makadamija a nikako da ga potrošim.

      Избриши
  4. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  5. Super proizvodi!Ovau Avon kremu za stopala obožavam,sve su im dobre!
    beautyqueen000.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  6. Nisam probala Gllis kur, ali mislim da hocu, izgleda mi dobro. Takodje sam planirala da kupim ovu zutu ampulu. :)

    http://mojasvastaricams.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ampula je predobra, nju obavezno moras da probas. :-) A gliss godinama koristim, još osnovne škole, i ne menjam ga.

      Избриши
  7. Анониман19. мај 2016. 09:59

    Zanimljivi proizvodi! Nazalost,nisam koristila nista od toga! :)

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  8. Kao što vidim ima dosta Avonovih proizvoda a ja i obožavam i sve je super :)
    Imate giweaway na mom blogu pa ako želiš pogledaj ♥ → http://prvipostadress.blogspot.ba/2016/05/giweaway.html

    ОдговориИзбриши