Favoriti 2016. godine | dekorativa

Došao je i kraj godine, i samim tim sumiranje utisaka o mom blogu, saradnjama, kvalitetu fotografija i samog teksta, ali i izdvajanje omiljenih proizvoda za ovu godinu. Biće ih dosta, i preparative i dekorative. Sve proizvode koje budete videli u ovom postu vam je najiskrenije preporučujem, i za većinu njih možete pronaći recenzije na mom blogu.

Iza mene je jedna vrlo uspešna godina na blogu, od aprila meseca do sada imam preko 180.000 pregleda, što je za mene vrlo velika cifra, dosta pratilaca na IG, sa kojima ostvarujem divnu interakciju... Zadnja dva meseca sam se ulenjila, jer sam završila fax, pa sam sebi dopustila da se odmorim od svega. :)
😎

U ovom postu ću vam pokazati samo šminku, a u sledećem i preparativu, nisam htela sve odjednom da stavim da ne bi bio pretrpan post.


Aurina Luxury dark paleta je paleta koju sam definitivno stalno koristila otkad sam je dobila, ima prelepe tamnije nijanse sa kojima je volim da uokvirim oči za dan, a za večernju šminku volim da na ceo kapak nanesem jednu divnu crnu nijansu sa krupnim šljokicama. Recenzija ovde!

Essence maskara, kao i Maybelline su mi omiljene, imaju one standardne, tanke i normalne četkice, vrlo lepo izvlače moje trepavice. Prednost bih možda Maybelline jer je za nijansu crnja od ove essence. 

Ingrid ajlajner, hvalila sam ga već ne znam ni ja koliko puta, fenomenalan, koristim ga od avgusta i još uvek ga imam a nije se ni malo osušio, za mene je Ingrid kozmetika najlepše kozmetičko otkriće u 2016.godini. Recenzija ovde!

Aura cover me, već sam pisala da ga obožavam jer daje fenomelanu prekrivno moć, na mom licu ne stvara osećaj maske i koristim ga svakodnevno. Verujem da nekim devojkama neće odgovarati jer je vrlo težak i ne može svaka koža da ga iznese, ali smatram da je za neke svečane prilike idealan i da možete tada da ga istrpite. Kao manu bih navela spf jer na fotografijama ume da ispadne beličasto lice, no to nije toliko strašno i izraženo. Po meni, najbolji drogerijski puder.

Ingrid bronzer, pisala sam vam recenziju ovde, stalno ga koristim i super je, vrlo lepo izgleda na licu, trajnost je dobra, nijansa bi mogla biti malo hladnija, ali opet nije ni preterano topla. Vidite koliko ga ja koristim kada se ruža več izgubila. :) Recenzija ovde!

Ingrid baza za puder, meni odgovara jer mi se ožiljci od akni nekada zacrvene pa ih ova baza u potpunosti neutrališe, puder lepo legne i ne spada ceo dan.

Avonov korektor, mat, suve strukture, ali meni omiljen, iz razloga što sa njim dobijam savršen hajlajt ispod očiju, fenomenalno prekriva podočnjake da izgleda fotošopirano. Ako mogu reći, sa njim mi celokupna šminka deluje profesionalnije. Recenzija ovde!

Balea kompaktni puder, sa salicilnom kiselinom namenjen je problematičnoj koži. Moja koža  već dugo nije problematična ali rado koristim ovaj puder jer daje dodatnu prekrivenost, a ne stvara dodatni osećaj težine, fino matira kožu i lice ne izgleda preterano brašnjavo sa njim. Potrošila sam već dugo pakovanje u 2016.godini. Recenzija ovde!

Essence kremasti karmini, nijanse nisu bitne, one svakako jesu lepe, ali je bitna njihova kremasta struktura, u ovim zimskim danima jedino njih koristim jer mi pomalo hidriraju usne, ostavljaju lep film na usnama, trajnost tu i tamo, za kremaste karmine je dobra. Velika preporuka ukoliko karmine stavljate svaki dan i imate problem sa suvim usnama.

I za kraj sam ostavila NYX paletu, koja me je fascinirala svojim kvalitetom.



Da li delimo neke favorite? 
Pozdrav do sledeceg citanja.








Share:

11 коментара

  1. Nisam isprobala gotovo niti jedan od ovih proizvoda, ali ne sumnjam da su super :)
    Post mi se jako sviđa :)

    myfirsttextvm.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  2. Probala sam essence maskaru i super je,ali bih da te pitam gde si kupila ingrid kozmetiku?♥

    http://goldenglowbymr.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uzimam je u lokalnoj parfimeriji. Na sajtu kozmetikaiparfemi.rs imas spisak parfimerija po gradovima. :)

      Избриши
  3. Nisam probala nijedan od ovih proizvoda, jer još uvijek ne koristim šminku, ali čine se jako kvalitetni! :) Odličan post. ♥

    Pratim te, ako želiš uzvrati. ♥ http://lifella2.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Maybelline maskara je sjajna za dnevnu varijantu, a baš je povoljna :)

    ОдговориИзбриши
  5. Predobar post , u labello se takodje kunem
    zapratila sam te molilm te uzvrati
    christinakristina.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Jako lijepe palete,nisam ni jedan proizvod do sada koristila,ali proizvodi izgledaju kvalitetni :)

    Mi smo nove blogerice i puno bi nam znacilo da nas zapratis,mi tebe vec jesmo :)

    EM

    ОдговориИзбриши
  7. ja ove essence karmine nisma vidjala.. gde si ih kupila?

    ОдговориИзбриши