NYX Adorable eyeshadow palette - Recenzija

Zdravo svima :)
Otkad je NYX brend stigao u Srbiju, a ima sigurno 3-4 godine, svi su kao poludeli za njim, pa sam tako i ja bila luda. U jednoj od svojih prvih kupovina sam svašta uzela kako bih isprobala i videla da li je to zaista profesionalni brend ili je samo precenjen. Utisci su podeljeni, ali ajde da kažem, da je NYX u rangu sa Aurom, pritom Auri dajem prednost jer je domaća proizvodnja.
Odlučila sam da uradim recenziju za jednu NYX paletu koju imam, a recenzija za drugu će ići nešto kasnije. U pitanju je NYX Adorable paleta. Na prvi pogled paleta deluje idealno, divne boja koje možete lako i lepo da kombinujete, međutim...
Paleta dolazi u preslatkom pakovanju, ja kada sam videla na sajtu morala sam da je imam, ali kada mi je stigla prvo sam uočila da je paleta izuzetno mala. Ukupno ima 6grama, što znači da svaka boja ima po 1gram. Boje možete nositi i  za dnevni i za večernji izgled, ali je problem što su te boje veoma loše pigmentovane i iz tog razloga sam se odlučila da prvo pišem o ovoj paleti jer smatram da ne vredi ni 300 dinara, a ne 827 dinara.
Kod mene je baza za senku obavezna, čak i kada ne stavljam senke, jer kada je nanesem  lepše izgledaju kapci, ali ovim senkama ni baza ne pomaže mnogo. Toliko su slabe da ih ne volim ni za dnevni izgled nositi, uvek moram da dodam neku essence senku da bi se išta videlo.
Na ovoj fotografiji možete pogledati kako izgledaju ove senkice. Moram napomenuti da sam svaku boju po nekoliko puta nanela, i pored toga bela i bež nijansa sa šimerom se uopšte ne primete! Može se primetiti da boje ne ostaju ravnomerno...
Ovo je nekome možda dobra pigmentacija, ali ako poredimo ovu paletu sa mnogo jeftinijim paletama onda je ona čista 0. Probala sam i razne baze, i olovke da nanesem kao bazu, i da pokvasim četkicu, ali ne vredi, jednostavno je sama po sebi loša. Belu senku koristim za ispod očiju, a najtamniju za obrve.
Trenutno mi je u Pan Projektu i jedva čekam da je se rešim. Imam još jednu NYX paletu o kojoj ću vam uskoro pisati, sa njom sam malo više zadovoljna, ali i dalje smatram da postoje mnogo bolje palete za isti i manji novac.

Moj instagram nalog OVDE

Share:

9 коментара

  1. Baš mi se dopala paleta.. :) Ako želiš, posjeti moj blog i zaprati me. Ostavi komentar ako ti se sviđa neki od postova.. :) http://mimicaa27.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Baš mi je krivo što je pigmentacija loša,boje su baš lepe!Bezveze...
    beautyqueen000.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  3. Ni ja nisam zadovoljna Nyx-ovim paletama! A ova po swatchevima deluje bas ocajno :s

    ОдговориИзбриши
  4. lepe su nijanse prirodne i svedene :)
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/2016/05/denim-white-denim.html

    ОдговориИзбриши
  5. Imam dve nyx palete, mnogo su loše. To sam primetila kada sam uzela paletu iqonic 2. Ona košta 5 evra i mnogo je bolja. Ne znam kako da ih potrosim . Pre bih rekla da se mrve, a ne truse.

    ОдговориИзбриши
  6. Imam dve nyx palete, mnogo su loše. To sam primetila kada sam uzela paletu iqonic 2. Ona košta 5 evra i mnogo je bolja. Ne znam kako da ih potrosim . Pre bih rekla da se mrve, a ne truse.

    ОдговориИзбриши