Noviteti

Ukoliko me pratite na instagramu (ako me ne pratite klik ovde),  mogle ste videti da sam pre nekoliko dana okačila fotografiju da sam osvojila nagradu na facebook stranici naše blogerke Jovanin Kutak, čiji blog možete pogledati ovde. Ne pamtim kada sam pre ovoga nešto osvojila, a da to nije bila nagrada na Bingo zvakama :D Tom prilikom sam osvojila baš dosta proizvoda, i na moju sreću i radost većinu njih nisam ranije probala, iz tog razloga sam odlučila da vam napišem ovaj post i prenesem neke svoje utiske.
Jovana mi je poslala paket u sredu, u četvrtak ujutru sam ga ja podigla u pošti, a on je stigao divno upakovan, međutim, tokom transporta (verovatno) se malo raspao, pa sam ja pokušala da ga vratim u prvobitno stanje i pokažem vam kako je divno izgledao.
A u paketiću me je sačekalo sve ovo
1. Bioten perfect hands krema za ruke, u pitanju je krema koja je obogaćena 100% prirodnim ekstratom smokve, koji se dobija ekološkim i čistim metodama ekstrakcije, neguje kožu i regeneriše je. Aktivan sastojak je morskog porekla, a sadrži i UV filtere koji su nam u ovim sunčanim danima veoma potrebni, i koji redukuju i sprečavaju pojavu tamnih fleka. Krema je bez parabena, parafina i veštačkih boja. Krema se veoma lepo razmazuje i u roku par minuta ruke postaju mekane i glatke. Miris me podseća na neki prašak za veš, onako sveže i oštro.
2. Bioten dvofazno sredstvo za uklanjanje šminke sa očiju, 100% prirodnog porekla... O njemu ću nešto više uskoro pisati.
3. Essence lipliner olovka za usne broj 12, wish me a rose, divna nijansa, imam njihovu stariju verziju ove olovke. Mnogi se žale na ove nove, međutim meni nisu preterano suve, i veliki plus je što su postojanije od onih starih sa srebnim poklopcem.
4. Kiepe twirly gumice za kosu koje ne lome i ne kidaju je. Odlične gumice, veoma su kvalitetne, u pakovanju ima 3 komada. Već duže vreme koristim gumice ovog tipa i ne vraćam se na one obične.
5. Nivea protect & care antiperspirant i Garnier Neo fresh blossom, već sam jednom napisala da godinama koristim Rexona stikove protiv znojenja, i davno sam probala dezodoranse i užasno su me pekli nakon brijanja, i iz tog razloga ih nikada nisam kupovala. Mislila sam da će takav slučaj biti i sa ovim (uključujući i Garnier NEO) ali sam se prevarila. Veoma su prijatni, fenomenalno drže, ne ostavljaju beli trag. Oba dolaze u pakovanju od 150ml. Miris kod Nivee je klasičan onaj njihov, dok je Garnier veoma lep i osvežavajuć cvetni, i oba mi se veoma dopadaju, mislim da ću od sada dezodoranse koristiti. I da, oba su na bazi aluminijuma.
6. Nivea creme, ona njihova klasična i najpoznatija...Nisam je nikada koristila jer mi je izuzetno masna, ali sam ovoj namenu našla za mazanje stopala.
7. She korektori. E ovo me je posebno oduševilo. Ne znam iz kog razloga, ali She marku u dm-u uvek zaobilazim, ni jednom nisam pogledala šta imaju u asortimanu. Pošto mi je zeleni korektor uvek potrebam, jedva sam čekala da probam ovaj i da ga uporedim sa NYX kremastim korektorom, i nisam mogla da verujem koliko su ovi She korektori kvalitetni. Kao prvo imate malu paleticu sa 4 po meni idealne nijanse, najsvetlija za hajlajt ispod očiju, tamnija za prekrivanje nedostataka, roze za prekrivanje podočnjaka i zelena za prekrivanje crvenila na koži, dakle sve vam je tu 4 u 1. Na prvo mazanje korektori su mi delovali nedovoljno pigmentovano, čak sam razmišljala da skinem sve i stavim moj NYX, ali sam ipak odlučila da dodam još malo i to je bilo to, idealna pigmentacija. Potom sam sve fiksirala sa essence belim puderom u kamenu, i onda nanela Cover me puder. Sa NYX-om mi se dešavalo to da jednostavno nestane sa kože nakon nanošenja pudera, dok sa ovim She (na moje veliko iznenađenje) se to ne dešava, i zbog toga velika preporuka sa ove korektore.
8. L'occitane krema za ruke, fenomenalnog sastava, odlično hidrira ruke, divnog i prijatnog mirisa.
9. O baby lips sam pisala ovde, ali za razliku od ostalih koje imam u svojoj kolekciji ovaj ostavlja baš finu boju, ali to je sve.
9. Sensodyne pasta za zube, ovu pastu sam još ranije koristila, meni je svaka pasta ista i dobra, tako da nema tu šta mnogo da pišem, ali moj post o oralnoj higijeni (koje je veeeeoma važna) možete pročitati ovde.
10. Bombonice od grožđa, ako sam dobro pročitala na Jovaninom blogu ovo je neki slatkiš iz Japana, slatkiš ko slatkiš, ko ga ne bi voleo. :)

Nadam se da vam se dopada ovaj post. Da li ste probale neke od ovih proizvoda i kakvi su vaši utisci o njima?
Pozdrav do sledećeg čitanja.Moj instagram nalog OVDE

***Fotografisano sa Canon powershot a3300 is

Share:

15 коментара

  1. Jedino Essence liplner. Ali su mi Golden Rose Dream lips bolji, iskreno.
    Sve u svemu, lep poklončić :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja još uvek nisam probala GR, pošto sam napravila dobre zalihe starih essence lipliner-a. :-D

      Избриши
  2. She korektori su i mene prilicno iznenadili kvalitetom, taj baby lips mi se nesto ne svidja, bolje mi je crveni :D

    ОдговориИзбриши
  3. Super si stvarcice dobila, gumice i ja obozavam, ali paletica me iznenadila. Nadam se da ces pisati o njoj jer me dosta ljudi pita za korektivne korektore. A sem nyx paletice nisam nista probala!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Planiram uskoro post o njoj, samo da istestiram lepo sve nijanse. Ja sam se veoma iznenadila, a verujem da je cena paletice niska.

      Избриши
  4. Kakve divne stvarčice, baš imaš sreće. :) Odličan post, uživaj u kozmetici. :**

    ОдговориИзбриши
  5. Osvojila si divne stvari, odličan post. :)

    Ako želiš da se zapratimo napiši mi u komentar. https://myblogmything1.blogspot.ba/2016/05/potrosi-5-do-ljeta-update-2.html?

    ОдговориИзбриши
  6. Odlican post :) imam Bioten kremu i obozavam je :*

    ОдговориИзбриши
  7. Lovely products and great post, thanks for visiting my blog
    have a great day
    www.mssparkleandglow.com

    ОдговориИзбриши