Ebelin beauty blenders

Zdravo devojke :)
Danas sam odlučila da uradim poređenje ova dva ebelin sunđera za šminkanje. Dugo sam tragala za njima, kad god bih došla u DM nije ni jednog bilo, i pre neki dan sam naletela u Novom Sadu na brdo ovih sunđerčića i  morala sam uzeti oba da isprobam. Devojke su pisale da je ovaj rozi promenjen, i da je ranije bio bolji, a da je ovaj novi ljubičasti isti kao taj stari rozi, ja to ne mogu da potvrdim pošto nisam probala staru verziju ovih sunđera. Ne bih mnogo da dužim o njima, kako se koriste, zašto se koriste itd, to već i vrapci na grani znaju.
Pre njih sam koristila Aurin 3d sunđer koji mi je odličan bio ali se posle nekoliko pranja raspao, iako sam ja pazila da ga ne zacepim. Toliko sam čitala o ovim sunđerima, i bila sam ubeđena da su bolji od Aurinog kad ono... Kao prvo meni su oni izuzetno tvrdi, i to oba! Imam osećaj kao da se udaram po licu, a zvuk je još jeziviji... Sve odskače od lica. Što se tiče efekta, oba sunđera su mi ista, ne vidim apsolutno nikakvu razliku, po meni oni odlično rade posao, ali nažalost imaju više mana...
Koristim ih sa Aura Cover me puderom, pošto je taj puder težak i gust, i potrebno je koristiti sunđer sa njim, oba ova sunđera lepo upiju višak i sjedine puder, tako da sve izgleda fino. Ono što mi se još ne dopada je to što se teško peru! Jasno mi je da je Cover me težak, gust, mastan, ali problem sa pranjem nisam imala kod Aurinog sunđera. Boja kod pranja se ne ispira, i ne kidaju se lako sunđeri. Osim što se teško peru, oni se i veoma sporo suše, bukvalno je potrebno 2 dana da se sunđer u potpunosti osuši. 
 Na izgled, a i na dodir, ova dva sunđera su ista, samo što su različite boje, pa ko šta voli, nek izvoli. :)
Cena im je malo preko 300 din, ja sam ih uzela na popustu i svaki je bio po 250 dinara. Nadam se da će se problem sa tvrdoćom rešiti nakon nekoliko pranja. Moj krajnji utisak je da ove sunđere više neću uzimati ukoliko ne omekšaju, jer su za mene pretvrdi.

Kakva su vaša iskustva sa ovim sunđerima i koji mi preporučujete da probam?
Moj instagram nalog OVDE
***Fotografisano sa Canon powershot a3300 is

Share:

16 коментара

  1. Imam tu sreću što sam uzela u Bugarskoj ovaj sunđer, prosle godine. A verovatno tamo i ne kupuju koliko, jer je uvek na polici :) I mislim da sam ubola staru verziju , meni stvarno dobro radi svoj posao. A probala sam staru verziju Aura 3d sunđera, to ne daj ti bože kako glupo radi. Ali ću ipak sebe pocastiti novom. Danas sam u liliju probala na ruci golden rose Matt tečnih ruzeva. Odrala sam sebi ruku kako bih skinula, neverovatno. Ali ipak nisam uzela čini mi se da te boje ne pristaju bas meni. Ali videću kasnije. Zao mi je sto nemaju veći asortiman .

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Verovatno si imala srece sa starim bb, ovi novi su meni bas losi, a da ne pricam koliko se umorim dok ih operem, i opet nisu 100% cisti. Aurin novi 3d je zaista odlican i u radu i za pranje, jedino sto se bas brzo raspao (ima slika na ig). Imam osecaj da bi tebi lepo stajao GR tecni mat 05, i neke tamnije nijanse :)

      Избриши
  2. Ја имам љубичасти и баш ми се допао. Додуше, пре тога сам пудер наносила искључиво прстима, тако да не бих знала постоји ли нешто боље :).

    ОдговориИзбриши
  3. Jao , cula sam bas dobrih recenzija za ovaj blender, moram definitivno skoknut do DM-a.

    Charming Coco

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja sam cula sve najbolje, ali ja bas i nisam odusevljena :) Ili sam previse ocekivala ...

      Избриши
  4. Real Techniques spuzvica, ostale joj ni do koljena nisu bile ;)

    ОдговориИзбриши
  5. I ja sam isto cula da su dobri,ali je meni ovaj roze bio previše tvrd...!Super post!

    ОдговориИзбриши
  6. Izgleda da ja jedina nisam probala nijedan bjuti blender 😁

    ОдговориИзбриши
  7. hello,
    amaizing post and blog my blogger friends...
    ı am following you on gfc...
    if you want follow me back , please visit my blog
    soslubadem.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Koristila sam stari i obožavala sam ga. Taman kada mu je bio red za kantu i htela sam da kupim novi, pročitala sam da su ga promenili i od tada ga nisam kupovala. :/

    ОдговориИзбриши