Preporuka za proizvode do 500,00 dinara | collab

Došao je red na prvi collab, i to sa Milicom sa bloga Šminke Nikad Dosta.
Odlučile smo da napišemo post o dobrim i kvalitetnim proizvodima čija je cena oko 500,00 rsd. Odabrala sam nekoliko proizvoda za koje smatram da ih morate probati, i smatram da neki od njih vrede mnogo više novca.


Ovo su proizvodi koje sa zadovoljstvom koristim, favoriti godine, mogla bih reći.
Od proizvoda za lice sam izabrala sledeće:

Ingrid mineral silk & lift puder, pisala sam recenziju ovde, zaista fenomenalan proizvod, vrlo lepe strukture, pokrivna moć odlična, a opet nije težak na licu. Cena je 385,00 rsd. I moram dodati da mi se dosta devojaka javilo da je uzelo ovaj puder na moju preporuku, i da su oduševljene isto kao i ja!

NYX korektor, takođe recenziju sam radila ovde, cena je 580,00 rsd. Ukoliko imate neke nedostatke na licu, probajte ga, vrlo je kremast, imaju veliki izbor nijansi, odlično prekriva i ne ostavlja fleke po licu.

Aura moonlight hajlajter, moj omiljen, recenzija ovde. Cena mu se kreće od 350,00 do 400,00 rsd, u zavinosti gde ga kupujete. Preporučujem vam i ostale nijanse da pogledate, savršene su.

Za usne imam Golden Rose Velvet matte karmine, cena je oko 250,00 rsd. Mat karmini, imaju lep izbor nijansi, meni su favorit 03, 14 i 27. Da biste koristile ove karmine morate imati hidrirane usne, jer isušuju... Trajnost im je super, ostaju par sati na usnama, neke nijanse ostaju i posle hrane i pića. Mislim da za taj novac ne postoje bolji mat karmini.

Ingrid kozmetika mi je totalno otkriće, i sve što sam probala je fenomenalno, recenzije ovih proizvoda sam radila ovde. Senke su vrh pigmentacije, koriste se sa mokrom četkicom. Pogotovo me je oduševila trajnost i to da se ne skupljaju u pregibu kapka. O ajlajneru samo takođe pisala, dobra pigmentacija, trajnost, sve pohvale. Senke koštaju 400,00 rsd, a ajlajner 375,00.

Pogledajte koje vam Milica proizvode preporučuje ovde, ja se u potpunosti slažem sa njenim odabirom proizvoda, neke smo čak iste odabrale, pa smo menjale da se ne ponavljaju proizvodi. ♥




Share:

15 коментара

  1. Odličan post, nisam probala ove proizvode, nažalost.

    medinabeslagic.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  2. Super post, drago mi je da ste napravile collab. Nisam probala niti jedan proizvod osim aurinog highlitera koji je fenomenalan

    Maggie's Blog

    ОдговориИзбриши
  3. Velvet matte karmini zaista jesu dobri, posedujem jedan. Inače je ovo i odličan post šta kupiti nekoj drugarici, npr. za rođendan ako neko nije pri naročito zavidnom budžetu. :D

    http://couturecase.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Probala sam kod drugarice ovaj novi Aurin hajlajter, tačnije u novom pakovanju, mogu reći da je stara varijanta daleko bolja.

    ОдговориИзбриши
  5. Pročitala sam i Milicin post, i jako mi je drago sto ste odradile kolab, pogotovo na ovako bitnu i vrlo korisnu temu. Jako dobri proizvodi, odlicni predlozi, stvarcice su vrlo kvaltietne, imala sam priliku da ih koristim i u vecini slucajeva sam bila zadovoljna takod a i ja preporucujem.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Ovi Ingrid proizvodi me bas zanimaju, gdje si ih nabavila? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Dobila od distributera. Ako si iz Srbije ima ih u svim lokalnim parfimerijama. :)

      Избриши
  7. Planiram da kupim i neku senkicu od Ingrid kozmetike :D Super proizvode si odabrala :)

    ОдговориИзбриши
  8. Podsetila si me da me ceka isprobavanje Ingrid kozmetike, uvek zaboravim! Odlican post :) <3

    ОдговориИзбриши
  9. Nedavno sam otkrila Aurine dugotrajne ruzeve (tecne) i odusevljena sam. Godinama sam koristila MF ruzeve tog tipa, ali ovi ne zaostaju uopste, a cena je mnogo niza. Toplo preporucujem!!!

    ОдговориИзбриши
  10. Meni je odusevio ingridov idealumi puder, i shimmer puder.

    ОдговориИзбриши