Ingrid bronzer | recenzija

Zdravo devojke, i dobrodošle na moj blog.

Sa Ingrid kozmetikom ste se već sretale na mom blogu, i kao što znate sarađivala sam sa njima, i vrlo sam zadovoljna sa saradnjom kozmetikaiparfemi.rs
S obzirom na to koliko me je Ingrid kozmetika oduševila, morala sam da isprobam još neke njihove proizvode. Otišla sam u lokalnu parfimeriju i uzela bronzer, koji su mi neke devojke već hvalile, a i sam deluje vrlo primamljivo. 

Pakovanje je isto kao i kod hajlajtera, dakle, proizvoda ima 25grama, i ima da traje pola godine najmanje, a cena je 585,00 rsd. Nijansa je vrlo lepa! Ne verujem da će kamera to da dočara kako treba, ali mi verujte na reč.

Bronzer je super pigmentovan, i zbog toga je potrebno uzimati ga malo po malo, kako ne biste preterale. Takođe vam moram odmah reći da ovaj bronzer ni slučajno nije pogodan za osobe sa baš svetlim tenom, za normalan do tamniji ten je idealan!
Ako bih ga poredila sa essence bronzerom, ova nijansa je nešto hladnija u odnosu na essence, i mislim da mnogo lepše izgleda na licu.

Trajnost je odlična, ceo dan mi je držao na licu, nije se skinuo ni malo.

Sastav:
Proizvod se pomalo trusi, no to je normalno, meni se svaki bronzer trusio.

Topla preporuka za vas jeste da isprobate ovaj fenomenalan proizvod, mislim da za manje od 600,00 rsd nećete naći bolji bronzer.




Share:

10 коментара

  1. Deluje zanimljivo. Slike su super. Mozda ga i isprobam kada se bacim na malo vecu kupovinu sminke :))

    http://milanasweetlife.blogspot.rs/
    https://www.instagram.com/milana_mima/
    https://www.facebook.com/milanasweetlife/

    ОдговориИзбриши
  2. Izgleda baš divan. Možda ga uzmem, ali u svjetlijoj nijansi. <3

    http://makeyourperfectstyle.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  3. Super izgleda :) Definitivno cu ga probati kad potrosim bar nesto od ovih sto bronzera koje imam :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kako sam zaboravna ispala na forumu :) Mislila sam da Ingrid ima jos neki bronzer sem ovog. Samo na slikama deluje bas toplo, zato sam ga smetnula sa uma :)

      Избриши
    2. Nema, ovaj je jedini :) Hladniji je od essence, zato mi se vise dopada, essence mi je bas previse topla nijansa

      Избриши