Dove DermaSpa summer revived | krema za samopotamnjivanje

Kako nam se leto završilo, sunce se povuklo, tako je i moj preplanuli ten nestao. Ranije sam vam već pisala post na ovu temu, gde sam rekla da ne podnosim svetli ten, i da smatram da svi lepše i zdravije izgledamo kada imamo tamniji ten. Solarijum bi svakako bio moj izbor, ali pošto mi je on zabranjen do proleća, morala sam opet da uzmem neku kremicu za samopotamnjivanje. Ranije sam vam pisala o Balea i Alverde, u tom postu sam ponavljala kako ja to i koristim kreme ovog tipa, i kako da ne budete u flekama od njih, taj post možete pročitati ovde.

Ovaj put sam se odlučila da isprobam Dove kremu, koju sam tek ovo leto videla u našim drogerijama, da li je nova ili nije, ne znam. Krema je iz DermaSpa kolekcije, koja ima baš lep asortiman proizvoda, i vrlo su hvaljeni. Dolazi u vrlo simpatičnoj zlatnoj pljosnatoj tubici, od 200ml. Postoje dve verzije ove kreme, a moja je za medium to dark skin. Cena ove kreme je trenutno u Liliju 380,00 dinara, inače je malo preko 400,00, što je svakako povoljno.

Ovo je krema koja vam postepeno daje boju, ali ćete sat- dva nakon što je nanesete moći da primetite blagu boju.

Ja sam je mazala 3 večeri za redom, i dobila sam prelepu boju, ne previše preplanulu, ali dovoljno dobru. Boja je baš lepa i bronzana, ne vuče ni na narandžasto ni na žutp, vrlo je lepa i prirodna.
Miris ove kreme me podseća na Baleu, u početku je vrlo prijatan, a kasnije razvije onaj malo neprijatan film. :D Ono što me je posebno oduševilo je to, da ova krema, pored toga što potamnjuje kožu, ona je i neguje i hidrira!

S obzirom da sam već ušla u šemu sa ovim kremama, fleka nemam, jedino mi preostaje da vidim kako će boja spadati, ali verujem da će i to biti ravnomerno.
Sastav:

Da li ste probali ovu kremu, kakvi su vaši utisci?

Share:

4 коментара

  1. Oduvek sam bila veliki ljubitelj ovakvih krema, jer sam po prirodi jako bleda osoba. Doduse ne mogu se pohvaliti da sam bas ovu koristila, ali nakon ove jako dobre recenzije defintiivno je moram probati. Uliva mi neko poverenje. Odlican post zaista.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja nisam ljubitelj bledog tena, sa ovim kremicama koliko toliko ubijem to, i izgledam pristojnije :D

      Vrlo je povoljna, a stvarno je super.

      Избриши
  2. great post... have a nice day...
    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    ОдговориИзбриши
  3. Kupujem, volim Baleu ali ako stavljam 2x za redom malo zućkasto bude. Ova ide na listu da se proba, da se ubije zimski ten :)

    lovestonedbjuti.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши