Top 5 #septembar

Zdravo devojke.

Mesec septembar mi je proleteo, a čini mi se kako starim da mi godine samo lete. :D Na red su došli proizvodi koje sam najviše koristila u mesecu septembru. Kao što već znate, sarađivala sam sa distributerima Ingrid kozmetike, poslali su mi fantastične proizvode, stavila bih ih sve u favorite, ali neću da preterujem. 
Puder mineral silk & lift me je oduševio, i od srca vam ga preporučujem. Košta manje od 400,00 din, prekriva nedostatke, nadogradiv je, vrlo lagan na licu,i jednostavno je nemoguće ne voleti ga. Detaljnu recenziju sam radila ovde.

Essence all eyes on me, maskara uzeta čisto da probam nešto novo, s obzirom da ove godine su mi sve maskare promašaji. Ima divnu četkicu, lepo raščešlja trepuške, ne slepljuje ih, i sa njom sigurno nećete dobiti efekat paukovih nožica. Košta 279,00 din, ima 8ml, i zaista me je oduševila.

Od ingrid kozmetike je u favorite ušao i hajlajter. Vrlo suptilan, nosila sam ga svakodnevno, prelepo posvetli deo gde ste ga naneli i daje vrlo prirodan i zdrav sjaj. Recezija ovde.

Balea puder u kamenu za problematičnu kožu, sa salicilnom kiselinom. Nemam problematičnu kožu više ali ovaj puder i dalje koristim. Lepo izgleda na licu, matira mi T zonu, i dopada mi se što ima dobru pokrivnu moć. Cena je oko 300,00 din, probajte, ništa ne možete izgubiti. :)

I zadnji proizvod jeste Kräuterhof anticelulit gel. Ranije sam koristila Velnea anticelulit gel i nikakvu razliku nisam primećivala. Ovaj gel koristim 10ak dana, svako veče ga nanosim na butine,daje efekat zagrevanja što mi veoma prija u ovim hladnim danima, ali to nije bitno, bitno je to da sam ja primetila da mi butine lepše izgledaju, celulit nije toliko izražen, koža je lepo zategnuta i deluje zdravije. Kad potrošim celo pakovanje vam pišem detaljne utiske, al za sad mi se dopada.

Koji su vaši favoriti za ovaj mesec, i da li ste probale neke od ovih proizvoda?

Share:

15 коментара

  1. Bas je lijepi hajlajter! Steta sto nije dostupan u RH! Baleinu dekorativu nikad nisam isprobala, ne znam zašto ali uvijek ih pteskočim! Baš ću im dati šansu!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam opet juce uzela ovaj balea puder jer je ovaj pri kraju. Odličan je ;)

      Избриши
  2. Ovaj anticelulit gel sam godinama htjela da probam ali nikako ga nisam uspjela naci.

    ОдговориИзбриши
  3. Imaš divan blog!
    Apsolutno uživam čitajući tvoje postove, iako sam te tek danas pronašla.
    Imaš follow od mene. ☺♥
    IvaFashionDiary

    ОдговориИзбриши
  4. Balea puder sam koristila i zaista je efektan a nije težak na licu. :)

    lovestonedbjuti.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  5. Mineral silk & lift puder trenutno kosristim i u podpunosti se slazem sa svime sto si rekla vezano za njega. Odlicno prekriva i jako jakoo je lagan na kozi, bukvlno kao da ga nemam. Veliki plus je sto je cena veoma pristupacna. Zelim da isprobam taj balea puder u kamenu. Zaista super post! <3

    Pratim te, uzvrati ako zelis - http://dearmissmodern.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Većinu ovih prozvoda nisam probala, zapravo nisam ni jedna osim ingrid pudera, ali moram reci da sam odusevljena zaista, i da mi deluju jako korisno i kvalitetno! Slike su vrlo originalne.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. Gel izgleda odlicno , ali mislim da to nema kod nas .. Ili mozda nisam obracala paznju :)

    Charming Coco

    ОдговориИзбриши
  8. Essence maskara je bila prva koju sam ikada kupila i do sada (prošlo je par godina) nisam našla neku kod koje mi se baš sve dopada. Balea puder merkam već dugo vremena, a vidim da sada imam razlog da ga uzmem, pošto mi najviše treba za matiranje T zone.☺ Postovi su ti odlični! Mnogo mi se dopdaju.♥

    Pametno dete

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno. Odlican je balea i za T zonu i za celo lice, ja sam sada uzela nijansu tamniju i nema velike razlike ;)

      Избриши
  9. Moram priznati da nisam probala nista od Ingrid kozmetike, no prema ovom sto si napisala, pretpostavljan da je uistinu kvalitetna. Svi preporucuju tu novu Essence maskaru, morat cu se i licno uvjeriti! :)
    Novi post kod mene: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Moram priznati da nisam probala nista od Ingrid kozmetike, no prema ovom sto si napisala, pretpostavljan da je uistinu kvalitetna. Svi preporucuju tu novu Essence maskaru, morat cu se i licno uvjeriti! :)
    Novi post kod mene: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Nisam probala ništa od navedenog, ali sve mi izgleda otprilike poznato, te baš zato vjerujem da je sve navedno i dobro, tu essence maskaru nisam imala, ali sam koristila rimmelovu u sličnom pakovanju i bila i je zaista predivna, inače jako koristan post za sve djevojke koje se šminkaju

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши