ootd #3 | ZAFUL.COM

Zdravo devojke.


Osim što sam ostvarila saradnju sa dresslinkom, ostvarila sam je još i sa Zaful sajtom, čiju sam wishlistu pisala ovde.
Zaful ima sličnu (ako ne i istu) robu kao i ostali kineski sajtovi, s tim da su im torbe definitivno boljeg kvaliteta! 


Torba je došla savršeno upakovana u onu kao vreću od tkanine, što je super jer se ništa nije oštetila prilikom transporta. Što se tiče samog kvaliteta, usuđujem se napisati da je u rangu sa carpisa torbicama, a svi znamo koliko one koštaju.

Napravljena je od čvrste i kvalitetne eko-kože. Iako izgleda da je mala, ustvari je velika, i dosta stvari može da stane u nju, mada ja i nisam tip devojke koji vuče gluposti u torbi. :D Ima dosta pregrada, što ja posebno volim.
 Za detalje i cenu klik OVDE

Kombinezon mi se isto dopada, materijal je poliester i pamuk, lagano, prijatno, lako za održavanje. Veličinu sam isto kao i kod dresslinka potrefila, a to je L.
Volim da nosim ovako prijatne i lagane stvari kada su topliji dani, izgleda veoma moderno i može se nositi u više prilika.

 Detalji i cenu klik OVDE

Način na koji možete poručiti proizvode sa Zaful sajta vam je objašnjen OVDE

Kako vam se dopadaju ove stvarčice?

Dođite da se družimo na instagram*
Fotografisano sa Canon powershot a3300is**
Snapchat: frauleind **
Moja FB stranica OVDE

Share:

14 коментара

  1. Ja sam zaista oduševljena i torbom i kombinezonom! Boja je jako lepa, print na kombinezonu sasvim korektan, vrlo gotivan. Torbica je bas po mom ukusu! Odusevljena sam.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam neki ljubitelj kombinezona, ali tebi ovaj savršeno stoji. A torbom sam oduševljena. Izgleda jako kvalitetno i boja je predivna. :)

    Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam ni ja do skoro bila :D
      Jeste, torba je vrlo kvalitetna, nije mi zao sto sam platila carinu za nju :)

      Избриши
  3. Prelepo.. nemam reci :)

    http://takojato.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши