Top 5 #april



Dugo sam razmišljala kako bi izgledao moj post o favoritima aprila, pa sam shvatila da imam dosta proizvoda koje koristim već mesecima i koji su mi večiti favoriti, pa ne bi imalo smisla da se svaki mesec ponavljaju proizvodi, i iz tog razloga sam se odlučila da umesto mesečnih favorita, ja na kraju svakog meseca izbacim post o top 5 proizvoda koje sam najviše koristila tokom meseca, koji su me najviše oduševili i najviše prijali. Dakle, od danas zvanično počinje seriju top 5 postova :D
 No 1. Essence karmin u broju 02 - Porcelain Doll, prelapa prava nude nijansa kakva meni najviše pristaje. Ovog karmina na moju veliku žalost više nema, izbacili su ga iz asortimana i ja sam ovaj primerak uzela na sniženju za 129 dinara, da sam znala koliko je dobar mnogo ranije bih ga uzela. Zavšnica mu je satenska, ali ga veoma lako možete matirati... Postojanost je solidna, ne skida se baš lako sa usana dok pričate, ali se nakon hrana skine. 


PS: ovo u desnom donjem uglu je swatch novog essence matte karmina  br.24 koji neće da skine ni nakon tuširanja, ribanja ruke sunđerom i pranja brdo sudova.

No 2. Avon brzosušeći sprej, znam da sam dosadna sa njim, i da ga spominjem po ko zna koji put ali ovo je savršenstvo od proizvoda, jedan od retkih proizvoda koji radi ono što i obećava. Dakle, nakon lakiranja noktiju dovoljno je samo jednom da špricnete ovo na svaku ruku i posle svega par minuta nokti su suvi i zacementirani i možete sa njima apsolutno sve da radite. Uljani je proizvod tako da ujedno i  neguje zanoktice. Dugo traje, bukvalno pola godine, ali ja sebi  nikad ne dozoljavam da ostanem bez ovog proizvoda tako da sam već poručila novu bočicu.


No 3. Rigenforte šampon protiv suve i masne peruti.Uzela sam ga nešto pred kraj marta, i našao se u aprilskom haul-u. Za njega sam dobila preporuke kao i za Eucerinov šampon, ali kada sam otišla u Lili da uzmem, ovaj me je više privukao i nisam pogrešila. Nakon prvog pranja se perut dosta smanjila a svrab skoro da nije postojala, sada ga koristim već mesec dana i nemam ni malo peruti. Jedan veliki plus kod njega je što ima mnogo dobar sastav, miriše na mentu i namenjen je za sve vrste peruti tako da sa njim nećete pogrešiti ako ga kupite. Ja sam ovaj put imala suvu perut, ali dok sam imala masnu koristila sam mikoseb.


No 4. Freeman Mint & Lemon Clay mask, ova maska je namenjena masnoj koži, mada je ja koristim iako moja trenutno nije ništa posebno masna. Maska je na bazi kaolina, to je jedan vrsta gline, koja je odlična za kožu, za akne i komedone. Koristim je 2-3 puta nedeljno, kako se setim, kombinujem je sa ovom Freeman maskom i pilingom. Lice mi se zaista dosta isčistilo. Ova maske ja malo jača, pomalo mi zateže kožu, tako da imate to u vidu ukoliko ne volite taj efekat. 

Jaje za Uskrs koje je ispalo u istim bojama kao ambalaža ove maske.

I poslednji proizvod,
No 5. Essence pure skin mattifying gel cream, krema namenjena za matiranje kože. Ovo je prvi proizvod koji sam probala od essenca za negu kože i oduševio me je. Trenutno ga koristim samo za T zonu i tokom celog dana se ne prosijam. Radio ono što i obećava a to je matiranje. Veoma je tečan, i potrebno ga je izuzetno malo, meni se nekad desi da preteram. Uzela sam ga u Splitu, tako da ukoliko idete negde u inostranstvo a imate masnu kožu obavezno uzmite ovaj proizvod, cene se tačno ne sećam ali je bila baš niska, tipa 300din.


Pozdrav do sledećeg čitanja!

Jovana ♥
Moj instagram nalog OVDE

Share:

8 коментара

  1. Super ti je ova ideja za top 5 :-) Nisam znala da je tako dobar taj sprej iz Avona, moram poruciti.Nikako da probam neki Freeman proizvod a dosta su hvaljeni :-*

    ОдговориИзбриши
  2. Bas mi se svidja ideja za top 5. Bila sam jako skepticna po pitanju bilo kog spreja za brzo susenje laka na noktima, mislila sam da ne rade posao, al vidim da je ovaj moj vec u sledecem katalogu :D :*

    http://mojasvastaricams.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Probala sam i essence sprej za susenje, uzela u Splitu, ali je on bas los bio, nista nije radio a potrosio se za manje od mesec dana. :-) Sa ovim Avonovim po meni nema greske, i kupovacu ga uvek. Sad sam ga "ulovila" na nekoj akciji 2 proizvoda za 360din, uzela sam njega i neku gel bazu za negu noktiju.

      Избриши
  3. Dopada mi se ideja top 5, super su proizvodi :)

    bmmybeautyworld.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  4. Odlična ideja za post. Ako želiš učlani se na moj blog uzvratit cu ♥
    → http://prvipostadress.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши