Elixir flawless matte finish tecni puder

Jedan od Elixir noviteta, jeste tečni puder sa mat završnicom. S obzirom da imam kombinovan tip kože koji se leti izuzetno masti ovaj puder sam morala da isprobam.
Ovaj puder obećava trajnost na licu do 16h, mat finiš i puno pokrivnu moć, da li to sve ispunjava?

Kao prvo, puder dolazi u bočici od 30ml, što je standardno, linija sadrži 6 nijansi, a moja je najtamnija broj 363 RICH TAN (uzmite u obzir da sam izuzetno tamna). Tekstura ovog pudera je pomalo gusta i mene podseća na Aura Cover me (cover me je osetno gušći).
Osećaj na licu je lagan, što je odlično s obzirom da ovaj puder daje potpunu moć prekrivanja, i to u jednom sloju!!!

Na licu on zaista izgleda mat, no na dodir je pomalo lepljiv što znači da će vam ostajati po prstima svaki put kad dotaknete lice, na telefonu itd. i potrebno ga je dodatno fiksirati.

Jedina stvar koja mi se ne dopada kod ovog pudera jeste miris, podseća me na deterdžent za pranje sudova.

Puder ima novu silikonsku formulu i lepo se nanosi po koži. Silikon ume da zatvara pore i stvara nered na licu, ali sa ovim puderom je sve u redu, koristim ga već 2 meseca i ništa mi nije izašlo na licu. :)
Proverena trajnost 8h, s tim što je potrebno povremeno matirati T zonu. 
Iako ima mat završnicu rekla bih da je ovaj puder više namenjen suvoj koži jer je izuzetno hidratantan.

Sa ovim puderom ćete dobiti besprekoran ten, idealan je i za dan i za noć. Bitna stvar jeste i da se sa njim ostali proizvodi lepo blendaju i stoje na licu.

Za cenu od 595,00rsd dobijate fenomenalan puder.


PREKRIVNA MOĆ: 10/10
TRAJNOSTI: 9/10
KRAJNJI UTISAK: 9/10

Puder možete poručiti OVDE

Share:

2 коментара

  1. Nisam se susrela sa ovim brendom, stvarno se i vidi da je jako gust, meni najvjerojatnije nebi ni odgovarao jer imam suhu kozu, sve u svemu odlicna recenzija ❤️

    Blog: MagdalenaŠ.

    ОдговориИзбриши
  2. Jako interesantan post, draga moja! Detaljno napisano, i sa dovoljnim brojem informacija. I ja imam jako suvu kozu ali bih volela da probam ovaj proizvod! Odlicna recenzija, bas mi se dopada kako si nam ga predstavila!

    New post is on my blog. Visit me, Maleficent

    ОдговориИзбриши