Ingrid HD beauty innovation shimmer powder

Već sam vas upoznala sa kozmetikom Ingrid, a ako ste propustile moj prvi post,kliknite ovde.
Od proizvoda za lice sam dobila i HD beauty innovation shimmer powder, ovaj proizvod je opisan kao kompaktni puder namenjen za celo lice, daje biserni sjaj i koža izgleda zdravo i odmorno. Ovo je prvi put da se susrećem sa puderom ove vrste, do sada sam koristila samo mat pudere, i plašila sam se kako ću izgledati sa ovim.
Međutim, ovaj proizvod ima veoma suptilan sjaj i zaista može da ide na celo lice sa nekom kabuki četkicom.

Osim toga, ova prelepa, bež, sjajna nijansa, super je za hajlajt jagodica i nosa. Veoma je svilankasta struktura, pomalo se trusi, ali ništa strašno. Pakovanje je od 25gr, zaista je ogromno, a cena je presmešna! Miris je lepo parfemisan, prijatan, dopada mi se.

Lako se nanosi, i ako ga nanosite kao hajlajter on se veoma lepo blenda (tad je potrebno ublendati ga sa rumenilom). Za hajlajter je potrebno malo više ga naneti, dakle, moguće ga je nadograditi. A ukoliko volite jači sjaj, onda naprskajte četkicu sa fiksatorom i biće vam super! Veoma lepo posvetli i naglasi delove lica koji se hajlajtuju, ja ga ovih dana non stop koristim, idealan mi je za dnevnu varijantu.

Sastav:

Ovo je 2 u 1 proizvod. Ukoliko volite da vam lice ima onaj dewy finiš, onda ga nanosite na celo lice u normalnoj količini, a ukoliko želite da ga korisite kao hajlajter, uzmite neku tvrđu četkicu ili bjuti blender i nanesite ga na vrh jagodica.

Hajlajtere obožavam da pokažem kroz gif

*Vrlo bitna stvar koji nisam napomenula jeste, da Ingrid proizvodi dolaze uredno zapakovani u celofan, tako da ste sigurne da ih niko pre vas nije isprobavao! *

Ukoliko vas zanima gde možete kupiti ovaj proizvod ili poručiti klik ovde

Share:

13 коментара

  1. Hi Dear,

    I see you have a very nice blog. Very nice post ! It keeps my eye. I wish you all the best and keep working! Wish you success ! Anyway,I want to invite you on my blog www.madamedaria.blogspot.com, maybe you would like to follow each other ? If yes, just follow me and let me know quickly, i ll do the same asap. Best wishes / Daria

    ОдговориИзбриши
  2. Super post! Viđala sam već kod drugih blogera da jako hvale ovaj proizvod, pa ću morati da ga kupim:) Poseti moj blog nominovala sam te za blogger recognition award:
    Kika's blog

    ОдговориИзбриши
  3. Ja sam baš danas, verovala ili ne, probala ovaj proivod od svoje drugarice, i mroam reći da sam bila prezadovoljna, tako da mi je drago da sam pročitala post baš na temu istuog.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Halajtera nikad dosta, i mislim da je to proizvoda koji se brzo troši.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam za sada potrosila samo 1, ali mislim da kada bih se svaki dan sminkala, da bih trosila istom brzinom kao i bronzere, par meseci ;)

      Избриши