ootd #1 | dresslink.com

Zdravo devojke
Danas sam vam pripremila moj prvi fashion post, odnosno ootd post.
Nedavno sam ostvarila saradnju sa dresslink.com i poručila sam dve stvarčice.
Iskrena da budem nisam očekivala ništa. Za kvalitet sam mogla očekivala najgori mogući, i još sam se tripovala oko veličine, dal ću potrefiti dobru itd.

Na moje iznenađenje, stvari su solidnog kvaliteta! Opušteno mogu reći da je ovaj jumpsuit u rangu sa Terranova i H&M itd. Ovakav komad garderobe bi kod njih sigurno koštao 2000,00 dinara.
Materijal je veoma mekan i prijatan, lepo se pere i nije ga potrebno peglati, ja sam oduševljena. Što se tiče kroja, tu jedino zameram što ova guma nije više ka struku, lepše bi stajalo onda. Nema končića da vise, nigde nije odšiveno ili pocepano, zaista sam zadovoljna sa tim.
Inače nosim veličinu S, retko kada M, a ovaj kombinezon sam poručila u L veličini i savršeno mi paše.

A sada pogledajte kako on na meni izgleda :)
Ova slika je spontano nastala dok sam se okretala, i dopada mi se kako kombinezon izgleda, pa je zato kačim iako su mi ruke užasne :D



 A ovo je jedan selfie sa telefona :)

Ukoliko vam se dopada ovaj komad garderobe možete ga poručiti OVDE, takođe tu ćete pronaći i sve detalje o njemu.

Ne zaboravite i na popust!
lendy15 == $1 off za porudžbine od $15
lendy19 == $2 off za porudžbine od $19
lendy29 == $3 off za porudžbine od $29
Kako vam se čini ovaj tip posta?

Moja FB stranica OVDE

Share:

15 коментара

  1. Sve same noge i gola dupeta 😁 a glava? 😂 hahahahahaha, super je kombinezon :)

    ОдговориИзбриши
  2. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  3. Jako zanimljiv post. Vrlo originalne fotografije. Ovaj kombinezon ti odlično stoji, pun je pogodak za ovo leto i za tople jesenje dane, trenutno je jako in i u modi. Sve u svemu vrlo kvalitetan post.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Stvarno je super i mnogo ti dobro stoji :D Ja sam skoro prvi put narucila kombinezon (sa Zaful-a) i sad se bas plasim da mi ne bude taman zbog njihovih cudnih velicina xD, nadam se da cu imati srece kao ti :D

    www.infashionchains.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ujutru idem po paket od Zafula, čeka me u pošti, i tamo sam poručila kombinezon isto L veličinu, sigurna sam da ce biti ok :D :*

      Избриши